perjantai 29. marraskuuta 2013

"Munasoluni irtosi"

Minun on ihan pakko kertoa pieni ja omasta mielestäni aika hassu tapahtuma, taannoin kauppareissulla. Mieheni kyllä pyörittelee edelleenkin päätänsä, mutta sehän ei ymmärräkkään mitä on olla nainen...
Tapaus liittyy myös Lady Compiin, joka onkin paljon puhututtanut täällä blogissa. Kiitos kaikille teille, jotka olette kommentoineet kirjoituksia. Noh, asiaan siis...

Olimme mieheni kanssa eräänä iltana kaupassa. Hyllyjen välissä kulkiessa, vasemman puolen munasarjojeni kohdalla nipisti, niin kuin olisi pinseteillä napattu kiinni. Mieleeni juolahti heti, että olisikohan tuo se munasolun irtoamisesta johtuva nipistys, josta joskus olen kuullut kerrottavan. Koska ajankohtakin osui ihan oikeisiin aikoihin, niin hihkaisin riemuissani miehelleni "Mulla varmaan irtosi juuri munasolu!!!" Ilmeisesti ääneni oli ollut hieman kuuluvampi, mitä olin tarkoittanut, koska kaikki lähellämme olevat ihmiset kääntyivät ja katselivat meitä kuin kummajaisia. Oli siinnä miehellä hieman kestettävää, mutta nauruksihan se lopulta meni...

Kuva Vau.fi
Seuraavana aamuna pääsin sitten hihkumaan "I told you so!" kun Lady comp vilkutti ovulaatiovaloa. Kukaanhan ei tietty voi varmana sanoa, että irtosiko se munasolu vaiko eikö, mutta ainaki minä nyt uskottelen itselleni niin. Ja kyllä laitteen luotto kasvoi taas himpun verran enemmän. Vaikka luoton taso alkaa olemaan jo sitä luokkaa, että hankalaa se on tästä enään kasvaa.

Mutta, tällaisia kauppareissuja täälläpäin! Mites siellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti