torstai 5. heinäkuuta 2012

HETA hevostaitoa 2012


Huomenna lähden ajelemaan kohti pääkaupunkiseutua ja ylläolevaa tapahtumaa. Tunnelma on jännittynyt, koska tämä on oikeastaan ensimmäinen kunnon ulostulo Horse by Nature tuotesarjan kanssa. Sarja on ollut messuilla muutamien jälleenmyyjien tahosta, mutta ei koskaan ihan itsenänsä ja minun kanssa. Se palaute mitä viikonlopun aikana tulen saamaan, on äärettömän tärkeää. Olen laittanut sarjan eteen todella paljon aikaa, rahaa ja ennen kaikkea tunnetta, joten toivon koko pienestä sydämmestäni, että vastaanotto olisi positiivinen. Apua, minua jännittää!!!...

Tämä viikko on tohistu messuja varten. Ja olen ihan unohtanut linkata tänne tuotesarjan uusia nettisivuja, joten käyhän katselemassa täällä. Sivuihin on tulossa vielä todella mielenkiintoisia tietoiskuja ja muutamia muita päivityksiä, mutta fiilistä ja pääperiaattetta voitte käydä jo nyt lueskelemassa.


Mulla suoraan sanottuna ärsyttää se, että eläinten hoitotuotteisiin saa laittaa periaatteessa mitä tahansa pas... tavaraa. Tässä kerranki luin eräästä koirien tassuvoiteesta sisällysluetteloa ja olin kauhistunut, kun sieltä löyty tärpätti luettelosta. Valvonta tällä puolella on olematonta ja ulkomailta varsinki tulee suomeen kaikenlaista tavaraa. Itse olen halunnu pitää nimenomaan LAATU asiat Horse by Nature tuotesarjan kanssa korkealla. Sarja täyttääki ihmisten luonnonkosmetiikan puolella olevat kriteerit. Joten Vantaalla on tänäviikonloppuna tarjolla Luonnonkosmetiikkaa Hevosille!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti