torstai 1. marraskuuta 2012

Huippu testausta tulossa!!!


Nyt jännittää itseäniki! Aloitan tekemään yhtä pitkäaikaista testausta, josta olen niiiiiiin innoissani, etten meinaa nahoissa pysyä. En kerro vielä kokonaan mistä on kyse, mutta homma liittyy jotenkin ylläoleviin kuviin. Ja ennen kun kaikki sukulaiset kerkiää alkaa soitteleen paniikkipuheluita, niin sanon EI, en ole RASKAANA!

Kirjoittelen lähipäivinä enemmän, mutta sen verran sanon, että yksi minun pitkäaikainen "ongelma, ressin aihe, syyllisyyden aiheuttaja, ällötys ja hankaluus" on ehkä saamassa ratkaisun. Uskoisin, että teitä myös kiinnostaa tämä testaus, koska tiedän monien painivan samojen ongelmian kanssa.

Mie en jaksa oottaa!!!...

ps. saa veikata mistä on kyse ;)

3 kommenttia:

  1. Minun villi veikkaus on naisten kestoilu, kun lasten kestoilusta on kovasti puhetta, niin äidit seuraa perässä. Ite oon kestoillu jo kohta 5 vuotta.

    VastaaPoista
  2. Ehkä tää liittyy hormonittomaan ehkäisyyn? :)

    VastaaPoista
  3. Hyviä arvauksia :-) naisten kestoilusta olen joskus kirjotellukki. Siitä on myös kyse joo :-) anonyymin veikkaus on aikasta hyvä...hih...

    VastaaPoista